Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 S Aero 1993 TILL SALU!!! Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993

t16s
Deltagare

desvärre inte 🙁 , snackade med saab i byn i fredags och dom hade inte fått något svar från SAAB från högre ort!!

så finns det nån möjligthet att träffas på nån träff i sommar så vore det ju kanon, bes. ska ju inte bry sig om det i alla fall enligt deras hemsida!!

har smatidigt lite kladd med att fylla ac:en med!!!

visst e det så att man ska byta torkfilter med om man har haft öppet system,, nu snckar vi en vecka öppet!!! med han jag snckade med yra om att det byta man aldrig!!! 😮

låter konstigt va….

byter i vilket fall som helst, har fått ett tips om en som fyller med R12 gas, konvertering har jag varit innte på men vet inte riktigt vad vi snackar för pengar… 😕

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng