Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 S Aero 1993 TILL SALU!!! Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993

turbocab
Deltagare

Här får man ju nästan en tår i ögat efter allt beröm! 😛
HÄrligt att du startar en projtråd, och grattis till bilen. Lustig historia egentligen, jag hämtade den som nybliven far och gjorde en tågresa norrut för att hämta pärlan – nåt som känns igen? 🙂 Skillnaden mellan oss som gör att du kommer klara av detta lite bättre är ju att du inte har 3 Aero till som pockar på uppmärksamhet…. Helt klart är att du fått tag på en helt unik bil, med en härligt unik känsla i sig. Rodder startade just en annan tråd om skillnaderna på 900Aero, och vill man känna på en bil som är nästan som ny så är det nog denna man skall provköra, enligt min erfarenhet i alla fall. I känslan är det nog bara min cab som är bättre av dom jag kört.
Det skall bli ett nöje se bilen utvecklas. Egentligen behöver ju bara lådan fixa pga läckaget, och sen en rejäl polering och lite nya baklampor. Redan i det läget kommer bilen ta plats på listan bland de bästa! Den blev ju grymt snygg med Crosspoke också! Var en helt annan bil redan hemma på gatan hos mig när vi monterade dom.

Min andra Aero som går till SKåneland är detta ju. Med Törnros bil så börjar det blir några stycken nu. Dags hämta hem nåt åt andra hållet tror jag bestämt…. 😆

Tillbaka till topic – ser fram emot uppdateringar, och att se den igen till träffar till våren!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng