Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993 nya pics:)

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 T16 S Aero 1993 TILL SALU!!! Sv: Re: 900 T16 S Aero 1993 nya pics:)

t16s
Deltagare

liten uppdatering då!!! 😀

var hos henrik i hans stuga i går i höllviken och fick fixat min irriterande SRS lampa…med lite strul med att få ström till tech 2:an så gick det till slut..skam den som ger sig!!

vi hittade en felkod som låg och larmade, kommer inte ihåg den nu men henrik skulle kolla upp den åt mig, var nåt med för högt mptstånd i nån krets!! I alla fall så nollställde vi felet och än så länge så funkar det 😀 så skönt, finns ju inget mer iriterande än lampor som lyser och när det läcker från bilen!!

mkt trevligt att träffa dig henrik samt familj…hoppas som sagt vi får chansen att tjöta lite mer när inte frugan e med som ett plåster 😆 men men …samt samla våra aeros en vacker dag, det hade varit NICE!!

En liten bonus var ju att kontakten som vi kopplade in i inte var den som sitter i bagaget som saab verkstaden påstod , utan en egen kontakt som sitter i mittkonsolen…TEST AIRBAG hette den…men kanske inte så lätt då dom inte får in og:s så tätt då va 😉

än en gång tack för hjälpen henrik så hörs vi säkert på nån träff längre fram….

ännu en grej är att stora vingen(som faktiskt var i mint condition ass we say 🙂 ) som jag köpte av turbocab är just nu på lack …mums, ska bli skönt då gummit på den lilla vinge är lite torrt.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng