Sv: Re: 900 Trubbnos? Syns det på chassinumret?

Forum Modellspecifika forum OG900 900 Trubbnos? Syns det på chassinumret? Sv: Re: 900 Trubbnos? Syns det på chassinumret?

turbocab
Deltagare

Finlandsbyggd 2D Sedan är det ju i alla fall. Finns lite sidor på nätet, om du söker på chassinr saab 900 på google så hittar du länkar.

Jag vet att 1987 såldes super-snik Saab 900 fortfarande med gamla fronten men nya tekniken, då tänker jag på bromsarna! Det var väl bara med förgasarmotorn tror jag. Jag tror inga bromssystem av gamla modellen fanns 1988, det kom ju då. Men nya fronten kom ju 1987 – frågan är om trubbnosen levde ända fram till 1988? Men det vet säkert folk här. Jag skulle nog gissa att det är möjligt! Men din bil kan ju ha vart i händerna på Trubbnosfantaster! 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng