Sv: Re: 9000 CS – Bottilia

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9000 CS -94 (Bottilia) Sv: Re: 9000 CS – Bottilia

janneh
Deltagare

Ja, nu har jag hållit på att skryta om hur bra Bottilia är och sådant straffar sig förstås… :nono:
När vi just hade skaffat bilen så fick min fru problem med att starta – nyckeln gick inte att vrida hur mycket hon än macklade och drog i ratten. Till slut lyckades hon och tog sig hem. Jag testade då och – inga problem.
Idag inträffade samma sak igen och hon fick vackert stanna hemma. :banghead: Misstänker att det hänger ihop med hennes nyckel, att hon helt enkelt har den mest slitna. Så till att börja med får vi byta nycklar med varandra, sedan får jag se om jag kan göra en kopia från min.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng