Sv: Re: 900i -88B startar men dör efter ett par sekunder

Forum Övrigt Allmänt 900i -88B startar men dör efter ett par sekunder Sv: Re: 900i -88B startar men dör efter ett par sekunder

jellybear
Deltagare

Tack för svaren killar! Ska kika i morgon när jag åker ut till bilen igen.

En följdfråga till dig Stefan (eller någon annan som vet): Jag kikade lite i min GDS-handbok (Haynes) angående luftmassemätaren (eller luftmängsmätare som den är döpt till i den här boken), men det står inte särskilt mycket om hur man kontrollerar att dne funkar som det skall: Det står ”kontrollera att ett jämnt mostånd föreligger när spaken höjs, men motståndet försvinner när den sänks”. Vilken spak menas? Den som är ansluten underifrån till plattan inne i luftmassemätaren? Ska jag alltså trycka på den med handkraft och se vad som händer?

Har du några handfasta tips?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng