Sv: Re: 900s PEY

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900s sPEY Sv: Re: 900s PEY

arcsmile
Deltagare

@joH900 wrote:

Även om det kanske inte blir ”rätt” så går det faktiskt ta upp hål själv för backljus, gjutningen finns där så det är bara och ta upp ett hål. Det blir såklart inte lika bra passform på lampsockeln som de som är gjutna så från fabrik, men det går i alla fall att få till det så att de sitter kvar. De billiga som Skruvat/Speedparts mm säljer har i alla fall inte något hål upptaget för backljus. Allt beror på hur noga man vill va och hur mycket pengar man vill lägga :mrgreen:

Ja det låter ju som en idé också. Får la titta på hur det ser ut men antar att det mest är ett uppborrat hål då…

Nyss försvann batteriet, tvättade klädseln med radion på och nyckeln stod nog på ”on” läget- sen dog radion och bilen går inte att starta. Inte ett knyst 🙁 . Ska det vara så eller är mitt batteri kasst, eller har jag någon annan rolig kortslutning någonstans? 😯

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng