Sv: Re: 900s PEY

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900s sPEY Sv: Re: 900s PEY

arcsmile
Deltagare

ok vad bra! Ja det blir sportchassie då 🙂

Nu till en annan femma. Farthållaren! Jag har ju lite strul med den i form av kortslutning någonstans. Jag har inte rett ut det ordentligt än men räknar med att ge det en omgång när jag byter instrumentbrädan. Eventuellt är farthållaren bytt från 93 till 91 års modell. Kan jag se vad som är gjort på ett smidigt sätt, alltså om ECU:n är bytt och har ett annat nummer (alltså har de olika nummer 91 och 93?). Jag har ju en hel uppsättning på Bluebird, så eventuellt byter jag de bitarna. Är det då något annat jag behöver göra än att byta ECU:n och spaken?

Är det något annat under brädan som ni tycker jag ska passa på att byta till saker från en bil som gått mycket kortare? När man ändå är igång liksom 😎

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng