Sv: Re: 900s PEY

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900s sPEY Sv: Re: 900s PEY

arcsmile
Deltagare

@rodder76 wrote:

Vet inte om du löst ditt batteriproblem… Jag har efter besvikelser med batterier börjat med att köpa batterierna på bilskroten. Den ena ska ha 150:-/st oavsett storlek, ålder, kvalitet och den andra börjar på 300:-

Det var ett bra tips! Nu har jag beställt ett nytt batteri på mekonomen som jag ska hämta idag. De har ju 24månaders garanti, så jag hoppas verkligen att det inte blir några problem inom den tiden! Och blir det problem senare får det bli skroten som du säger.. Tack för tipset i alla fall!

Nu är det bokat tid för byte av vindruta och hjulinställning. Det sitter några lister längs med vindrutan som efter 20 år i solen ser ut att ha krympt ganska många cm. Går det att få tag på nya sådana eller hörn (de ser lite tråkiga ut) som jag kan lämna med när jag lämnar in bilen, så de inte sätter tillbaka de tråkiga listerna? Ska bli riktigt scysst med fri sikt alltså 😀

Ahora :drugged

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng