Sv: Re: 900s PEY

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900s sPEY Sv: Re: 900s PEY

arcsmile
Deltagare

Jag blir så upprörd 😡 ! Var p Vianor i Umeå idag för att få en hjulinställning. Bemötandet var dock riktigt illa och gubben som skulle utföra själva operationen var helt inställd på att allt skulle vara fastrostat och han skulle inte kunna justera ngt förutom toe in lite gran kanske. Vägrade titta ut genom fönstret och var i allmänhet resonlig. Där fanns det inga chanser att få välja en sportchassie inställning. Dte slutade med att jag krävde nycklarna tillbaka och körde hem utan att han fick pilla på bilen ens!

Jag ser inte någon anledning att jag som konsument ska behöva ta ett sådant bemötande, förslag på bra ställen att göra sin hjulinställning på i Umeå mottages tacksamt!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng