Sv: Re: 93 GT750

Forum Modellspecifika forum 92/93 93 GT750 Sv: Re: 93 GT750

yngve ekberg
Deltagare

Till Mats J: Har kollat lite på all den info och egna åsikter Du delgivit oss på detta intressanta 93 GT-forum. Det finns ingen som slår Dig på detta det vet vi ju alla. Du är ju i samma division som Rosvall när det gäller att komma ihåg reg + chassinr på bilar som körts å skrotats innan ni ens va födda.

Det borde ha gått åt åtskilliga manstimmar till att plita ner detta å då slog de mig att Du i ett inslag avböjde att fixa klart mitt avsomnade GT-projekt främst p g av att Du inte hade tid.

Om Du inte läst/funderat/skrivit/ allt detta hade Du kommit en bra bit på väg i min renovering. Det skulle vara positivt för mig men negativt för alla andra som säkert med spänning följt denna historia utan synbart slut.

Vill för den skull inte att Du slutar å ”bo på SSK-sidan” men kan inte Ditt dygn ha 48 timmar så Du hinner med både och?

Finns det nån annan som vill åta sig att ”bara sätta ihop” min rostlagade/nylackade (vit med blå rand) rätt så kompletta F GT? Hade tänkt ha den klar till min 50-årsdag om drygt 1 år men då min tid mest går åt att läsa alla dessa intressanta inlägg på denna sida hinner ja nog inte.

Allt detta skrivet med lite leende som ni säkert förstår / Eder Yngve (5 i 7 SAABens uttrycksmyntare)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng