Sv: Re: 93 GT750

Forum Modellspecifika forum 92/93 93 GT750 Sv: Re: 93 GT750

mats jonsson
Deltagare

Hej Yngve,
ja det är ju det där med tiden Och man måste ju prioritera Det har varit viktigare att delge min GT-glädje till alla medlemmar i klubben istället för att du ska få ditt ego tillfredställt Jag är ju inte sämre människa än att jag skulle kunna ompröva mitt beslut. Diskuterade vi inte ett delägande i bilen i utbyte mot arbete??

Jag har haft en del hotellboende under september, kommer nog upp i 110 resdagar även i år, så det har ju funnits en del tid. I gryningen åker jag till San Sebastian och tar inte med mig laptopen så ni slipper mig några dagar framöver. Det är ju en spännande situation där nere i Baskien just nu så man får väl hoppas att inte taxin från flyget i Bilbao flyger i luften av någon illasinnad bilbomb. Skämt åsido. Man vänjer sig. För några år sedan höll ETA på att knattra med k-pistar utanför fönstren nattetid.

Det slår mig att min Sonett 2T kunde ha varit färdig om jag hade följt Yngves tips. Och då hade möjligen även hustrun varit nöjd

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng