Sv: Re: 93 GT750

Forum Modellspecifika forum 92/93 93 GT750 Sv: Re: 93 GT750

dahlen_dup1
Deltagare

Nu kom det en sån där dräparberättelse till från Herr Jonsson, ” fotning med kittade GT lister..” ,…det var det elakaste jag hört.

Jag behöver definitivt ingen specialvätska för rengörning av min skärm,
Jonssoninlägget med gapskratt och medföljande dusch räcker!

Detta påminner mig osökt om en liten historia när jag lät en av mina vänner ringa på en preparerad annons om
”Diverse Volvo rallydelar 60-70 tal samt lite Saabprylar säljes” . Vännen ringer bokar möte med en anlitad person som spelar säljare och till besiktningen av delarna har jag preparerat lite smått och gott blandat. För att ta ett exempel: En trälåda med några taffliga weberförgasare och mellan dem nedstucket en Solex PII.a med insug . Över alltihopa sprayat tunn olja sedan strösslat lite garagdamm över för att få den rätta fyndpatinan och skambudsvänliga looken .

Mer skall vi inte avslöja här, men kul var det.

Jörgen,

Kul att det finns bilder på min sport alias GT850, jag lånar dem gärna för att scanna in.

Maila mig eller ring gärna.

Hälsn Göran

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng