Sv: Re: 93 GT750

Forum Modellspecifika forum 92/93 93 GT750 Sv: Re: 93 GT750

stenstorparn
Deltagare

Hej allihopa
Tackar för mycket intressant läsning.
Men jag undrar hur mycket det fanns kvar som gick att använda, på den bilen som blev uppgrävd?
Vi hade ägt vårat hus ca 1 år då en kille på elverket sa till mig, du som håller på med gamla saabar vet väl om att det finns en nergrävd på eran tomt.
Efter har hört lite med grannar så visade sig att detta stämmer,han som bodde här tidigare sa att han skulle gräva brunn till grannarna.
Men en morgon(1969-70) var allt skräp samt den gamla saaben borta.
Jag har ej kunnat få fram vad det är för modell på liket.
Men när jag städade under huset (Torpargrund) så hittade jag avgassystem till sportmodellen, så man drömmer väl.
Tyvärr så får jag vänta med utgrävningen för frugan är väl inte så förtjust i att få trägården förstörd.
Hmmm… hon har pratat om en Englandsresa med våran dotter. Då kanske man skulle!!
MVH Christer Sköld

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng