Sv: Re: 96-62 Tankeutbyte (Mycke rost till börja med…)

Forum Övrigt Projekt / Min bil 96-62 Tankeutbyte (Mycke rost till börja med…) Sv: Re: 96-62 Tankeutbyte (Mycke rost till börja med…)

barn1950
Deltagare

@JohnnyPuma wrote:

Som jag skrev innan så tycker jag att det är trist med en rostig pipa i fronten. Jag testar med samma Biltemafärg som jag sprayade bromstrummorna med.

/JP

Jeg har det som dig, syntes også det er trist med en rostig ljuddämpar, så da jeg i 2003 lavede min VW panel fik jeg ljuddämparen aluminiseret. Det er stadig samme ljuddämpar og jeg har kørt over 20000 km med den. Jeg vil helt sikkert gøre det samme, når jeg er så langt at min Saab skal monteres igen.
Aluminisering, er opvarmet flydende aluminium, som sprøjtes på det helt rå sandblæste metal.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng