Sv: Re: 96-62 Tankeutbyte (Mycke rost till börja med…)

Forum Övrigt Projekt / Min bil 96-62 Tankeutbyte (Mycke rost till börja med…) Sv: Re: 96-62 Tankeutbyte (Mycke rost till börja med…)

saabcustom
Deltagare

@JohnnyPuma wrote:

Jag har lackerat hela kylaren med detta och sedan Biltemas motorblocksfärg (blank) på ovansidan. Troligen är skillnaden marginell mot att använda motorblocksfärgen till allt.

/JP

..bara så du inte oxo behöver bli sådär trött som jag fick anledning att bli… När jag använde Biltemas motor(blocks)färg senast så upptäckte jag (för sent) att den inte tålde bensin ! Förmodligen inte olja heller. Kan vara värt att kolla om det fortfarande förhåller sig så. Dom kan ju i likhet med tandkrämsfabrikanterna ha tagit fram en NY FORMULA.

Hursom så är det kul all se din progress. Blir riktigt snyggt.

/ Kenth

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng