Sv: Re: 96 V4 1967 – Råd inför köp

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 96 V4 1967 – Råd inför köp Sv: Re: 96 V4 1967 – Råd inför köp

engstrom
Deltagare

Tack så mycket för era fantastiska råd och idéer!

Hur mycket jag än älskar denna bil så har jag bestämt mig för att det inte passar in i min livssituation just nu. Jag får helt enkelt vänta tills jag har ett permanent garage gärna precis där jag bor, och det krävs nog dessutom för att jag ska ha roligt när jag arbetar med bilen.

Ägaren till bilen är tyvärr inte vid livet längre. I bilen ligger blyersättningsflaskor så jag gissar på att det har använts. Dock verkar oljebyten inte vara något som gjorts frekvent, hela motorutrymmet är dessutom täckt med olja.

Det är så klart svårt att bedöma om man inte har sett bilen i verkligheten, men vad kan den vara värd? Mellan 5000-10000 kr?

Bifogar några exteriörbilder på skönheten!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng