Sv: Re: 99 Rally

Forum Övrigt SSR 99 Rally Sv: Re: 99 Rally

ake svantesson
Deltagare

hej Här har det skrivits en del sen jag var här sist..Trevligt..
roligt med det där med acz 701…men det var ju så med chassinummer å identiteter så det växlades ju en del,,,när Per å stig var på museet för några år sen så berättades det att nån för man hade chassinummerplåtarna i sin skrivbordslåda..så om en bil
kvaddades så åkte det i en ny kaross,, men kul ändå att ACZ kom tillbaks. jag trodde faktiskt att svenska 77 var sista resan..men man lär sig nya saker hela tiden.
det med Erkkis bil Eat så fanns i alla fall orginalkarossen kvar uppe vid övik för ca5-7 år sen fast då som rullad å bucklig folkracebil. identiteten lever kvar å då jag sist hörde mig för om den skulle den bli klass ekonomi bil..
det skulle vara intressant att en gång göra en 16 v inventering hur många toppar som finns kvar.
10 vet jag i alla fall.. kanske nåt att bilda ett 16 v register..*ler*
mvh Åke

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng