Sv: Re: 99 Rally

Forum Övrigt SSR 99 Rally Sv: Re: 99 Rally

krister k
Deltagare
ake svantesson wrote:
ja min ekenbil är ju en 69a,.med ett underligt chassinummer..
men det kanske var så med de tidiga 99 orna annars så börjar ju alltid nummren med modellbeteckning å årtal..
han som har sakerna i australien heter Dean rainsford..men då jag hade kontakt med en person i saabklubben i australien så hade han en hel bil ståendes..
om jag inte minns fel så var väl hans 8a ventils 99a ute till salu för några år sen.. [size:11pt][color:#FF0000]tror att krister karlsson har några bilder på den bilen på sin ems sida..[/color][/size]
nej då det är ingen hemlighet Niklas..jag har lite prylar..
jag satt å gjorde en lista för några år sedan på motorer å toppar som funnits , rykten etc etc å kom upp i 23 stycken..det skulle vara kul å veta hur många som saab
hade igång då de tävlande..å hur många som rasade ..det är mycket myt å legender som florerar,,,
kanske ett ämne som skulle forskas i å som kunde bli en trevlig artikel i bakrutan..
mvh Åke

Tyvärr finns inte denna sida kvar… Har försvunnit i cyberspace..?

/Krister K

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng