Sv: Re: 99 Rally

Forum Övrigt SSR 99 Rally Sv: Re: 99 Rally

ake svantesson
Deltagare

hej Ola..
vad trevlig att du kommit in på forumet..
för att presentera mig så vad det mig du pratade med på Björstigs i Vara då du var å köpte mina kompisars ban Golf. har du kvar bilen??
det är oxå trevligt att höra att suget finns efter rallyskogen igjen..
ang ditt lager där så har jag forskat lite..å hos fitzgerald ska det tydlien stå kvar en
kaross med väldigt mycket aluminium i ..jag har hört historier om karosser som Matter var involverade i..att man nitade fast aluminium i golv å så..presic som den gamla flygplans nitningen…den stod kvar där men ingen visste vem som ägde den..
. en person som varit hos han å köpt mycket delar är rob lowden som kommer från seatle , han var här på saab festivalen 94 tillsammans med sam bryan som åkte rally i usa..å var lite besviken för han hade hört att nästan alla i sverige åker rally..å så hamnade vi av en slump brevid varandra under maten i folkparken å det blev mycket rallysnack å man fick nya vänner…rob berättade att han hade varit å köpt mycket saker i alla fall..men om det finns kvar saker hos fitzgerald vet jag inte,,fadern är väl inte i livet längre..men sonen å mamman är kvar i livet…

Peter,,
ska vi inte med gemensamma krafter se till att ola får en bil att åka med igen..
jag tycker att med gemensamma krafter kanske vi kunde se till att ford dominansen i midnattsolsrallyt avbryts …ett 2 bilsteam med ola å stig.?? *ler* å så kan vi ju få ut de gamla servicebilarna igen,,,en orange å en grön…
vet inte hur du har det med tiden Peter..men vi diskuterade ju lite löst om några artiklar i bakrutan ,har du några luckor så vi skulle kunna spåna lite

kul att tråden fått liv igen…

ha en trevlig kvarvarande vecka ,,nu är det dags att åka å jobba..
å ta några kaser i svarven..

mvh Åke

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng