Sv: Re: 99GL Super Automatic 1976, tidsenlig styling!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 99GL Super Automatic -76 (Tidsenlig styling!) Sv: Re: 99GL Super Automatic 1976, tidsenlig styling!

grinolle
Deltagare

Jahapp, hemkommen från Gistad. Det blev inte så mycket handlat som jag hade räknat med, men det som blev handlat blev mycket bra.

Blev tvungen att dra ganska tidigt, bl.a. på grund av en tok-sprallig Jack Russel Terrier med fnatt!
Brukar gå jättebra att ha henne med på marknader, men denna gång stod hon rätt ut i snöret, men svansen som en antenn, och bara drog än åt höger än åt vänster. Jag tröttnade på att baxa runt henne, så gick med henne till bilen. När 20 minuter senare tog en snabbtitt vid bilen så satt hon på instrumentbrädan, SÅ glad och lycklig att se husse (som inte var lika lycklig över tilltaget!)

Er som jag missade angående saker jag var intresserad av att köpa, jag tror jag har PM:at alla. Men har jag missat nån så PM:a mig istället så kommer vi säkert överens!

Resultatet av marknaden blev ett st. flång nytt bakrutejalusi, samt en uppsättning vita GB-fälgar.
Fälgarna har nu mattats av och målats silver, imorgon skall de förhoppningsvis skos om med nytt gummi och ramla på bilen.

Det var skoj på marknaden, för att inte tala om att titta på alla bilarna. Jösses, hur sugen blir man inte på en kortnos eller till och med en tidig V4?!? Men jag har en 99:a, och den skall bli kvar, och för tillfället vill jag inte ha ytterligare en hobbybil, så det får vänta ett tag.

Anders Olsson

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng