Sv: Re: 99GL Super Automatic 1976, tidsenlig styling!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 99GL Super Automatic -76 (Tidsenlig styling!) Sv: Re: 99GL Super Automatic 1976, tidsenlig styling!

grinolle
Deltagare

Detta ”projekt” kommer läggas på is en tid framöver. Ambitionen är fortfarande densamma, jag har för avsikt att skaffa en hel drös tillbehör av orginalkaraktär till bilen.
Det som stoppar detta projektet nu är att jag bestämt mig för att köpa en 96:a också (med största sannolikhet en kortnos, jag har förhoppningsvis en på G). Jag kan med nuvarande ekonomi inte både jaga roliga grejor till 99:an och köpa 96:an jag vill ha, så då får 99:an vänta lite.
Jag har ju skaffat bakrutejalusi stänklappar och fälgar till den, och trivs alldeles ypperligt med den som den är. Men suget efter att också ha en gammal 2-taktare är för stort.

Hoppas kunna återuppta jagandet av grejor till 99:an under nästa år. Stort tack till alla som deltagit i denna tråd, det har varit jätteskoj. Tråden är inte på något sätt låst eller stängd, den får gärna leva vidare!
Till er som jag varit i kontakt med angående att köpa delar (jag väntar besked från ett par personer om pris och så), ni får fortfarande jättegärna kontakta mig enligt ”planen”, ett eller annat skall jag nog kunna klämma in.

Anders Olsson

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng