Sv: Re: Åka OG900 cab till vardags…?

Forum Modellspecifika forum OG900 Åka OG900 cab till vardags…? Sv: Re: Åka OG900 cab till vardags…?

Ståhlbom
Deltagare

Saab cab är en av de bästa ”vintercab” på marknaden vad man läst i motortidningar och det är tack vare suffletten som är bra tjock (6 lager tror jag) och bra värmepaket.

Jag har under en period då jag jobbade 3,5 mil hemifrån använt min Mazda Miata som vardagsbil/bruksbil och även under vinter.
Väldigt kul att köra men tröttsam på långresor så en og900 cab är säkert bekvämmare och klart bättre anpassad för vardagen i jämförelse med en trång Miata.

Så visst går det att leva med en cab till vardags, jag har t.o.m kört Miatan upp till Åre för att åka skidor och visst tog jag med skidorna därbak på bakluckan… 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng