Sv: Re: Baklängesfilm från Anderstorp Historic 15/5 2011

Forum Övrigt Allmänt Baklängesfilm från Anderstorp Historic 15/5 2011 Sv: Re: Baklängesfilm från Anderstorp Historic 15/5 2011

anders jensen
Deltagare

Hej Magnus.
Jo tack, det gick bra till slut. På pappret var väl det realistiskt att slåss om 7-8 plats då startlistan uppvisade fem Cooper 970s, två Abarth 1000TC, en Mantzeltrimmad F12 och ett gäng Saabar.
Att jag lyckades bli tvåa båda dagarna efter ”Jaegervall” betraktar iaf jag som segrar och det var rätt svettigt ett tag men, som Eklund brukar säga, ”-En får inte ge sej”.
Tyvärr så verkade det vara lite dåligt med ”Saabfolk” på plats men jag hade iaf en pratstund med Ulf Andersson och Stig ”i diket ”Johansson.

V4an lär dröja då motorn jag köpte av en viss 08-bo inte innehöll vad som utlovats i annons.
Det blev så att säga ett ekonomiskt bakslag i projektet.
Karossen är iaf iväg på torrisblästring hos http://www.isblaster.se

Hur går det med ditt projekt?

//Anders

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng