Sv: Re: Brutalstukning av en solkig & uttjänt Saab 92 1956

Forum Övrigt Projekt / Min bil Brutalstukning av en solkig & uttjänt Saab 92 1956 Sv: Re: Brutalstukning av en solkig & uttjänt Saab 92 1956

hotrodder
Deltagare

@Hans H wrote:

Jag vill gärna se vad som har hänt, vad som händer och vad som kommer att hända med 93-4:an.
Den bilen … :CH

Är det din Volvo Ew140?
Jag ber om ursäkt om instruktionsboken skulle visa sig ha några fula inslag. Jag jobbade med dessa böcker i slutet av 90-talet och EW140 var den sista jag ”petade” i. :TY

Mmmm 93-4´an kommer nog upp den oxå tids nog, det står inte helt still 😎
TROTS, det ofta står såhär mycket jobb och väntar utanför verkstan…

Visst är EW 140´n min 😮
Jag har länge suktat efter en hjulgrävare och när jag jag blev erbjuden den förra veckan så kunde jag inte låta bli. Visseligen låg den i en helt annan prisklass än vad jag tänkt mig men affärn blev så pass okej ändå. Fast idag när jag servat och bytt en del filter för närmare 3000kr och bland annat pytsat i 230 liter hydraulolja a´19 spänn litern. Så kan man ju börja fundera på vad jag gett mig in i…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng