Sv: Re: Bygga V4 kortnos?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Bygga V4 kortnos? Sv: Re: Bygga V4 kortnos?

Läderrem över huven skulle kännas snyggt och rätt! Bilprovningen borde inte ha något emot detta på en huv med gångjärnen i framkant. Enda nackdelen är att de långfingrade lätt kan ta sig en olovlig titt under huven. Troligen blir det vajermanövrerat huvlås från en gammal Fiat.

Wartburg är helt i min smak men jag lyckas vaccinera mig hyfsat bra från frestelsen genom att tänka tillbaka på den helt rosthålsfria och för Sverige ganska unika Zaz 965 jag ägde knappt ett år och sedan skickade vidare för att det inte riktigt var min grej. Det är en bit till Kiruna också förstås…

Men har inte wartburgarna intressanta motorer med bättre trimningspotential än saabarnas? Har de rent av samma ursprung?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng