Sv: Re: Bygga V4 kortnos?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Bygga V4 kortnos? Sv: Re: Bygga V4 kortnos?

vidar
Deltagare

@Dicst wrote:

Gammalt Saabtrick för snabblås = Huvrem av råhudsläder.

Råhudsläder? Brukar det inte bli sladdigt och hålla på när det blir vått? Har använt det till knivslidor, mjuk och töjbart i blött skick men sen styvt när det torkat. Eller det kanske finns fler sorter?

@JohnA wrote:

Nåja, på min hybrid blir det ju framhängt men det lutar åt en egen lösning eftersom jag troligen inte kommer ha stötfångare och då kanske SBP kan tjura över originalets utstickande vassa fyrkantsstumpar. Det BORDE tjura i alla fall…

Outgrundliga äro SBPs vägar… Dom sa iaf inget om mina som var elegant vinkelkapade rätt av. Men dom tidigare sagts, det är ju rena lotteriet. Vid min första besiktning av V4an så hade jag precis köpte bilen och inte hunnit mer än sätta i ett nytt batteri och tanka. Trots att bilen inte gick att stänga av så jublade personalen och gratulerade mig till en fin bil!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng