Sv: Re: Centralås og900 5D Strul

Forum Modellspecifika forum OG900 Centralås og900 5D Strul – Löst nu. Sv: Re: Centralås og900 5D Strul

turbocab
Deltagare

Familjen tillät mig massa mecka idag, har stått i ösregn och skruvat och pillat i flera timmar. 😛 Jag kom dock inte till Centrallåset. Kan bara konstatera att nu ikväll så funkar det fint, alla dörrar låser kanon. Börjar luta åt glapp, jordfel etc. Hittade faktiskt ett relä på skroten, från en 17k mil tokfin 4D sedan 1991. Ska testa med det imorgon! Ska kika kontakten i dörren, samt jordpunkter också, hittade lite bra info i saabpärmarna. 😆

OT: Istället så servade jag idag och vann 0,15 bars ladd, bytte kylarslangarna till kupen till modellen utan bypass och nu har jag bra värme igen, eller snarare Vulkanvärme i kupen. Tycker bilen går lite varm, trots ny termostat, eller så ligger alla mina alla för kallt. Precis alldeles över mitten går den.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng