Sv: Re: Däckdimension OG 900?

Forum Modellspecifika forum OG900 Däckdimension OG 900? Sv: Re: Däckdimension OG 900?

timo m
Deltagare

Haha. Smaken är verkligen som baken (bred eller smal ; ) Bara man vet vad man håller på med så är det fair. Det var länge sedan som mode kunde beskrivas termer av förnuft och rational. Ni-vet-vad-jag menar…. och vi sitter alla i den båten. Bara föremålen varierar. Oavsett om det handlar om feta lågrofilsdäck till bilen eller brallor med häng på de dyra jeansen och synliga märkeskallingar för baken!

Jag köpte annars Michelin, ngn slags ”Energy Saver”. Mest för att de har ett mönster som jag tyckte var 1980-taligt (sedär… nu kom detta med o-förnuft igen!) och att Michelin brukar vara runda och fina. Jep, finns massor med 195:or. Men se upp för profilhöjden. Iaf min SAAB hade ngt annat än de allra vanligats förekommande. För även dessa 195:or var ”extrem” … nästan… lågprofil när det begav sig 1987!

PS: Tack för bilcred ”Turbocab”… och… jag gör mitt bästa för att passera litet asfalt under den! Överhuvudtaget läckra cab-bilder här, alla!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng