Sv: Re: En 900 kanske?

Forum Övrigt Allmänt En 900 kanske? Sv: Re: En 900 kanske?

perhaninge
Deltagare

Jag har också reagerat på dessa priser, Saab har nästan alltid haft lägre priser på vissa årsmodeller jämfört med ganska många bilmärken.
Fördel när man köper, nackdel om man lägger ner en massa jobb, pengar och skall sälja.
Se bara på våra ”kultbilar”, en fräsch -95:a som knappt går att sälja utan att i det närmaste skänka bort den ???
Tillgång och efterfrågan ??
När jag började med Saab så hade jag bara en bekant som kunde tänka sig att sitta i en 96:a som var den första modellen av Saab som jag ägde, det var en rejäl töntstämpel på den ända tills jag hade snackat upp den till sådana höjder så det nästan var löjligt men det gick hem.
Nu får man ständiga rapporter om Saabar och min frus brorson som är 16 år tjatar om att få köpa tvåtaktarn till hennes brors förtret.
Det räcker oftast också att starta rallybilen i närheten av folk för att få dom att ändra uppfattning

Per/Haninge

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng