Sv: Re: Fälgval inför sommaren 2012? Synpunkter och hjälp tack.

Forum Modellspecifika forum OG900 Fälgval inför sommaren 2012? Synpunkter och hjälp tack. Sv: Re: Fälgval inför sommaren 2012? Synpunkter och hjälp tack.

reino
Deltagare

@ Plankan;
Tack för input och bilder.
Förstår vad du menar med square spokefälgarna. Dom ser lite små ut i vissa vinklar. 😛 Cross spoke 16″ vire ju riktigt trevligt, och då skulle jag ju göra samma som Joh900 har gjort på sin svarta, dvs måla ekrarna i guld.
Silverspoke i 108/4 tror jag hade varit det trevligaste och mest tidsenliga. Är det nån som har bild på dom förresten? Dom ska ju tydligen ha en bredare läpp än vad 114.3/4 har. Jubileumsfälgarna där ser helt okej ut, men saknar tyvärr det där råa som silver spoke har. :/

@Esak;
Du har riktigt fina 900or du. 😀
Bra att square spoken satt på den svarta, då jag har en likadan i samma färg, sånär som på bakdörrar.. Ska bli intressant att se fälgarna med lite mindre däck. Blir det till sommaren eller?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng