Sv: Re: Formaliatråd kring upplägg av arbetssätt Insaab2016-foru

Forum Klubbinformation IntSaab2016 Formaliatråd kring upplägg av arbetssätt Insaab2016-forumet Sv: Re: Formaliatråd kring upplägg av arbetssätt Insaab2016-foru

Dicst
Deltagare

Nu har jag klurat lite efter att jag läst Lars ganska kompletta redogörelse och jag tror nog att vi hamnar i dessa forumkategorier initialt:

Frågor och tips ang Mat och catering
    – Trådar med specifika frågor eller ger tips kring catering och mat under eventdagarna, både på och utanför festivalområdet.

Frågor och tips ang Fest och nöje på och kring festivalområdet
    – T ex klubbens specifika åtaganden som inte täcks upp av eventföretaget

Frågor och tips ang Camping och boende

Frågor och tips ang Dagaktiviteter

Övergripande frågor och tips ang Programmet för eventet
    -Tågordning och placering i tid, synkronisering av aktiviteter, parallella processer, etc.

Frågor och tips ang Gemensam media och trycksaker
    – Trådar om web, logotyper, kartor och programblad, översättningar, etc.

Resurser, hantering och fördelning över tid
    – Tråd: Efterlysning personal
    – Tråd: Efterlysning materiel
    – Etc

Frågor och tips till Pretours-arrangörerna
    – Tråd: Pretour Skåne
    – Tråd: Pretour Trollhättan
    – Tråd: Pretour Göteborg
    – Tråd: Pretour Stockholm
    – Tråd: Pretour Karlstad(?)
    – Osv

Övriga frågor som inte passar in i någon av ovan kategorier

Kom gärna med förslag eller synpunkter om ni vill lägga till, dra ifrån, dela eller slå ihop något.

Skulle vi kunna göra ett sådant träd här under Intsaab2016 sedan tror du Sulo? Det kanske även på sikt behövs någonstans man kan fånga t ex ekonomiska frågor, bl a specifikt kring hur vi hanterar ”Anmälning och betalning” (något som inte fungerade speciellt bra i Polen för många av oss).

Jag är mycket glad och positiv till att man valt Vadstena som bas, det är otroligt vackert och trevligt samt centralt beläget för vårt ändamål. Det ska bli roligt att få träffas där.

/D

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng