Sv: Re: Handbromsproblem Saab 9000

Forum Modellspecifika forum 9000 Handbromsproblem Saab 9000 Sv: Re: Handbromsproblem Saab 9000

krister
Deltagare

Jaa du, ärligt talat så vet jag faktiskt inte exakt vad det är för sorts ok (dvs. märke/fabrikat) på dom, eftersom jag hela tiden har använt mej av beg. dito. Men jag har valt att ställa undan bilen tills vidare, till dess att inspirationen infinner sej igen (förhoppningsvis framåt våren – sommaren). Det handlar ju trots allt om en fullutrustad, f.ö. fullt fungerande -87:a turbo, och dom växer ju inte på träd längre. Dessutom så finns det ytterligare ett antal Saabar inom familjen som behöver lite kärlek och omvårdnad under vintern – bl.a. min tvåtaktare, så några fritidsproblem existerar knappast :jobbar:.

/Krister

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng