Sv: Re: Hittade en Volvo sagobok från 1952

Forum Övrigt Off Topic Hittade en Volvo sagobok från 1952 Sv: Re: Hittade en Volvo sagobok från 1952

falkungen
Deltagare

:wiiiiiieeeehhhhaaww:
Du är en ängel ”Vinkel4”!!! Jag har letat efter den boken i mer än 35 år! …har inte hittat någon som ville sälja sitt exemplar till mig. Min son (som jag då hade i åtanke) fyller 38 i år (lite FÖR gammal för den nu!), så nu kan jag fixa den till hans barn i stället! TACK för att du gjorde dig besvär med att scanna in den!!! Kramiz Bibi ”falkungen”

P.S. Nyutgåvan var en exakt kopia av originalet, det var så många som frågade efter den, för den var väldigt populär bland barnen. Tror att alla 7-åringar fick boken 1952 (födda 1945)Min syster fick den, men den försvann senare i någon flytt.
Jag har inte hört att någon mer bok kommit ut varken från Volvo eller något annat bilmärke. D.S.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng