Sv: Re: Hur många OG 900 Cab i Sverige?

Forum Modellspecifika forum OG900 Hur många OG 900 Cab i Sverige? Sv: Re: Hur många OG 900 Cab i Sverige?

turbocab
Deltagare

Tyvärr så fick Martin som höll i hemsidan (det var ingen riktigt klubb eg, mest en hemsida) annat att göra och ingen duktig webmaster fanns att ta över, så det somnade in. Trist, för det var trevligt folk och några kanonfina träffar.

Tänker som fasen på siffran – jag är säker på att det var ca 400 st, kanske 388 st, men kommer inte ihåg exakt. Men nånstans i den häraden är det. Import och Export påverkar ju också, det verkar som fler lämnar än kommer in just nu, pga av priserna helt enkelt är svinhöga utomlands, och jag tycker mig se några slitna vardagshäckar i Göteborg ibland, vilket ju är lite synd.

Klart att ni gör rätt som räddar en cab! Jag kom lite lättare undan, betalade massor istället och har nu två fina ex som jag är mkt glad över. Känslan av att åka og900 cab är mkt högtidlig – det är nåt alla borde pröva!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng