Sv: Re: Hur många OG 900 Cab i Sverige?

Forum Modellspecifika forum OG900 Hur många OG 900 Cab i Sverige? Sv: Re: Hur många OG 900 Cab i Sverige?

turbocab
Deltagare

Nej, det var en annan, har hört nåt om den också. Detta var http://www.saabcab.com, en hemsida startad av en viss Martin i Skåne, tillsammans med hans tjej. Alla var välkomna som hade en og900 cab. 3 träffar hanns med, jag var med i Norrköping och sen i Kalmar 2005. Klubben var tänkt öka upp för alla Saabcabbar sen, hemsidan gjordes om men sen dog det tyvärr.
Sidan finns delvis kvar i cachat format om man söker lite på nätet.

En bonus till från färjan! Kuriosa är att jag numera vårdar två av bilarna på denna träff, men det visste jag ju inte om när denna bilden togs, då var det min vita som gällde som enda Saab, den syns långt bak här, vit och beige.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng