Sv: Re: Importera Sport eller GT 750 från USA

Forum Modellspecifika forum 92/93 Importera Sport eller GT 750 från USA Sv: Re: Importera Sport eller GT 750 från USA

stefan w
Deltagare

Det vore roligare att hitta en svensk bil.
Det är nog roligare att hitta en bil och renovera denna om det nu behövs för att sedan med gott samvete åka på träff.

Efter att ha sovit och återigen läst ovanstående med morgonpigga ögon så inser jag att det var en mycket klumpig formulering 😮 .
Jag menade inte alls att påstå att importerade renoveringsobjekt eller finbilar skulle vara mindre värda eller på annat sätt ha nån lägre status än ”svenska” sådana. Orden kan ju olyckligtsvis faktiskt tolkas på ett sådant sätt.
Jag ber alla om ursäkt för denna fadäs och försäkrar att jag inte har och heller aldrig burit på denna åsikt.

//Stefan Wikholm

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng