Sv: Re: Inställning Kamaxlar og900T16

Forum Modellspecifika forum OG900 Inställning Kamaxlar og900T16 Sv: Re: Inställning Kamaxlar og900T16

turbocab
Deltagare

Hm, jag tittade igen. Dreven går bara dit på ett sätt, men det går nog att se på drevens markering hur dom sitter mot överfallet, på en liknande märkning på andra sidan överfallet. Det har jag aldrig tänkt på! Och då är det ju eg samma fel där, dvs den ena är lite före den andra är lite efter. Dock såg jag även att överfall 1, dvs för insug, är vänt 180 grader, jag vet inte hur stor betydelse detta har?

Börjar fundera på om man flyttat insugskamen ett hack för att kompensera för dålig kjedja, men det kan ju omöjligen vara vägen framåt eller? Nu kommer jag bygga med ny topp och andra kamar, vi får väl se hur det blir då. Men jag siktar på att lägga dom aningens åt vänster, dvs lite efter vilket borde vara fallet med en dålig kjedja. Mao siktar jag på att dom lagt insugskamen fel i min bil. ❓

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng