Sv: Re: IntSaab 2009 Holland

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter IntSaab 2009 Holland Sv: Re: IntSaab 2009 Holland

brandchefen
Deltagare

Till Mats A och andra.
Se över dina försäkringar så de täcker de länder du ska till, Mats du verkar ha koll på det. Sak samma när det gäller sjukvård. När det gäller ekonomin brukar jag växla pengar till det lands valuta jag ska besöka så jag har en handkassa , inte så stor, sedan kör jag med kort. Telfoni , mobil , tänk bara på vem som står för kostnaden, och vägtullar , vad ska jag säga om dom ….kör eller undvik, det är upp till dig . Det finns alltid vägar.
Resevdelar tar jag aldrig med, det är aldrig just den delen som går sönder, det finns alltid hjälpande händer att tillgå, däremot en verktygslåda/väska är bra att ha med sig. Innehållet kan väl det sunda förnmuftet bestämma.
Mvh Ulf

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng