Sv: Re: INTSAAB 2013 i england

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter INTSAAB 2013 i england Sv: Re: INTSAAB 2013 i england

cabmange
Deltagare

@Magnus E wrote:

Men blir det billigare att åka ”Harwich – Hoenk van Hollad” och ”Kiel – Göteborg”, eller är det får att åka en annan väg bara och slippa nordsjön?

Jag har typ 100 mil till Esbjer, eller 40 + 60. om jag åker till kiel sedan hoenk van holland. Därför väljer jag över gbg – kiel – hoenk van hollan -harwich.

Priser på färjan beror på efterfrågan, jag har betalt 2600 + 4000 inklusive frukost-middag, och mellan 3500-5000 kr för esbjer – Harwich. Det är inte pga kostnaden jag skippar esbjer – Harwich, finns en viss anledning till att det sitter spy påsar var 3:e meter på den färjan. Den kan rulla sidledes i typ 18 timmar om man har otur, där hollands färjan har sjön i aktern typ.

//MH

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng