Sv: Re: Isblå 900S -90 & Svart 900S -92

Forum Övrigt Projekt / Min bil Svart 900S -92 – Väntar på bil Sv: Re: Isblå 900S -90 & Svart 900S -92

minge
Deltagare

@antonn wrote:

Tvättat en runda med lädertvål på bilden, framstolarna var rejält skitiga när jag hämtade dom och dom har inte blivit bättre av att stå i källaren i 5 år – helt sjukt att det var så länge sen jag köpte dom! 😮
Skulle vilja hinka i dom här i en 900 men den svarta är för dålig och den blåa har inte rätt stolar fram och har dessutom lite fel färg för en beige inredning i mitt tycke.
Ska ta en rejäl tvätt till på framstolarna imorgon och en lätt tvätt av baksätet + fetta in allt så är det klart sen, antingen läggs det undan eller så säljs det.

Ser ju bra ut det där, är förarstolen lika fin? Om du beslutar dig för o sälja så är jag intresserad.

/Micke

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng