Sv: Re: Isblå 900S -90 & Svart 900S -92 – Lädervård

Forum Övrigt Projekt / Min bil Svart 900S -92 – Väntar på bil Sv: Re: Isblå 900S -90 & Svart 900S -92 – Lädervård

antonn
Deltagare

En liten uppdatering: Den isblåa är såld till en kompis (ångrar mig såklart men jag vet ju vart den är) och den svarta åker på skroten så fort jag rensat den, orkar inte byta ABS-pumpen när bilen är så pass rostig..
Har sen jag fick körkort haft en og900 att köra runt i och nu jag saknar verkligen det! Vårkänslan hänger i luften och man vill pyssla med bilen.. Men det är inte en A50 jag vill pyssla med..
Kompisen som köpte bilen var hemma och då jag såg han köra iväg med den så tänkte jag ”Varför i helvete sålde jag den där?!”..

Har letat i en vecka efter en bil i bra skick utan att hitta något och då har jag inte brytt mig om vad det är för motor i bilen eftersom jag har allt som krävs ifall jag vill bygga T16!
Det är verkligen inte lätt att hitta någon fin og900, speciellt när man verkligen vill ha en..

Fast NU tror jag att det släppte, ringde en saab-kille och fråga om han visste om någon och han hade nys på en LTT som han skulle kolla på åt mig! :dope
Han skulle även kolla runt lite mer ifall han hittade några andra som var i bra skick så nu sitter jag och hoppas på att jag får ett samtal om en fin 900 innan helgen!

Har ju alla delar som behövs hemma:
16″ aero med polerad kant
Raggartrappa
Monroedämpare och kilen-sats
Komplett IC-kit
Röda spridare och ett nytt bränslefilter
Beige inredning & fönsterhissar (inga framstolar dock men det kan ju skaffas)
Polermaskin

Nu vill jag skruva, skrika&svära i någon vecka innan det blir ordning på bilen och sen bara glida! 😆

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng