Sv: Re: Kallelse till årsmöte 2007

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Kallelse till årsmöte 2007 Sv: Re: Kallelse till årsmöte 2007

Martin
Deltagare

Jag ber att få tacka för mig!

För cirka 1,5 år sedan beslutade jag att inte ställa upp för eventuellt omval i samband med årsmötet 2007. Valberedningen varskoddes, och har sedan dess arbetat mycket med att hitta ersättare. Tyvärr sprack det inför årsmötet.

Det gläder mig att klubbmästaren och redaktören fått ersättare. På lite sikt kommer även ordförandeposten att lösas ut på ett bra sätt. Årsmötet skall ha en eloge för sin smidighet att besluta att delegera arbetet med att tillsätta en ny ordförande till valberedningen och den nya styrelsen.

Nu skall jag SNARAST möjligt avveckla webbmästeriet till förmån för Patrik Hermansson.

Tack för den tid som varit!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng