Sv: Re: Klarar jag detta? SAAB 92 1955 Objekt

Forum Modellspecifika forum 92/93 Klarar jag detta? SAAB 92 1955 Objekt Sv: Re: Klarar jag detta? SAAB 92 1955 Objekt

grinolle
Deltagare

Hmmm…, hur fan kunde jag missa den här på forumets annonssida då? Nåja, jag har ju hittat den nu. Jag snackade med Bo igår kväll, tar med en kompis och åker till Västerås i eftermiddag för att ta en titt.

Nån som hade koll på ”slitdelar” och annat renoveringstjafs som kan behövas för att få den på vägen? Finns det såna grejor att få tag på (några handlare)?

Anders, har DU koll på motorns och växellådans kondition? Bo berättade att de tagits ur av ägaren för ett antal år sedan, men han visste inget om konditionen på grejorna. Men de går ju runt i alla fall, så jag föreställer mig att det som mest kan vara kannringar, lager och nån packning som kan gå åt, eller lurar jag mig själv?

Man är ju helt nollställd när det gäller tvåtakt, tyvärr!

Anders Olsson

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng