Sv: Re: Klarar jag detta? SAAB 92 1955 Objekt

Forum Modellspecifika forum 92/93 Klarar jag detta? SAAB 92 1955 Objekt Sv: Re: Klarar jag detta? SAAB 92 1955 Objekt

grinolle
Deltagare

Ja, frågan är egentligen mest ifall JAG är rätt person att få den i trafik. Entusiasmen finns, men det är ofta dåligt med tid, och ALLTID dåligt med kunskap. Dessutom vill jag ha en bil i trafik ganska ”omgående” (en eller två månader från nu, så man hinner köra lite i sommar åtminstone!).

Om den är att betrakta som en ”byggsats”, med lite enklare renovering av bromsar och motor samt svetsning av golvet för att få den i trafik så skall det nog funka, men är det betydligt större jobb som behövs så får någon annan ta vid. Vi får se efter ikväll, men bilderna och vad jag fått berättat hittills tycker jag ser lovande ut.

Anders Olsson

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng