Sv: Re: Kombinationsinstrument 900 T

Forum Modellspecifika forum OG900 Kombinationsinstrument 900 T Sv: Re: Kombinationsinstrument 900 T

saab-jonte
Deltagare

nja.. behöver inte fler sådana, skulle hemskt gärna vilja ha en som är rätt för mig, helst vill jag bli av med dom, eller byta, mot en som passar i en 1990 års T16… skillnaden är ju som följer att det är en annan ”mjuk-ledningskrets” på baksidan och där chokelampan sitter på en äldre så ska det vara en ”engine-check” lampa och sen så är ju inte bensinvarningslampan fyrkantig utan lite oregelbunden. vet ej vilken årmodell jag ska börja leta efter den på… det viktigaste är rätt panel med laddtrycksmätare i, vilka modeller fanns denna nyare modellen på?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng