Sv: Re: Köpa en 900S (för tredje gången..)

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Köpa en 900S (för tredje gången..) / Sv: Re: Köpa en 900S (för tredje gången..)

    augusti 6, 2012 at 16:36 #192145

    Ja grejen är ju att det sällan dyker upp 900 S till salu. jag vill ha S:en för dom är billiga att försäkra och har god potential.

    Dock det som stör mig med denna bil är ju som alla andra också stör sej på, rosten. Det är tråkigt att köpa en bil med rost i skärmkanter för det blir aldrig riktigt fint när man lagar det. Bilen kommer lixom aldrig uppnå det där lilla extra fina. Visst det går att göra rätt snyggt, men… någon pärla blir den aldrig =(.

    Men samtidigt.. kosmetisk rost, jag ska ju ha den som bruksbil! Så tankarna går ju spridda.

    Jag tror att säljaren (Som ej är bilkunning, har han själv sagt) är väldigt förtjust i bilen och att han tror den är mer välvårdad än vad den egentligen är. Sen lägger han in argument som att däcken köpte han förra året och sen en fin stereo för att motivera priset.

    Men jag har inte ringt tillbaka än. Problemen med denna bil verkar ju inte vara några bedrövligt stora iaf.