Sv: Re: Köpråd Saab 9000 önskas

Forum Övrigt Allmänt Köpråd Saab 9000 önskas Sv: Re: Köpråd Saab 9000 önskas

Martin
Deltagare

Om det är kopplingshydrauliken som är på väg att ge sig, så brukar det sluta med att du får byta manövercylinder, slaven och slangen däremellan.

Det, liksom byte av kopplingspaketet innebär att du måste lyfta ur växellådan. Kanske inte så svårt, men det är att byta. Material plus arbetskostnad någonstans mellan 10 och 15kkr

Frågan om bilen är värd 14kkr överlåter jag till någon annan. Lycka till med vad du köper!

Har varit och tittat på bilen och den ser helt ok ut. Antydan till rost i dörrarnas nedkanter, bubbligt framför höger bakhjul. Ser fin ut undertill, det lilla jag kunde se. Går bra, AC fungerar. Det enda jag riktigt störde mig på var att kopplingspedalen hade en jättekort slag? Max 5 centimeter efter vad jag kände och det kändes som pedalen satt bra nära golvet. Besvärligt att fixa?
Är bilen värd 14000?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng