Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbyte på G

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbyte på G

antonn
Deltagare

@SaabAero wrote:

Det där ska inte gå igenom bes.
Passa på att fixa när motorn är ur bilen

Misstänkte nästan det 🙄
Bilen står på mammas garageuppfart där det varken finns tillgång till svets eller kunskap hos undertecknad 😆
Jag vet en kille som svetsar det där billigt men då lär jag fara med bilen till honom, får se hur vi löser den biten, jag tror nästan man kan svetsa det där med motorn i också men jag har ingen erfarenhet så jag lär vara ute och cykla som vanligt :wacko

@M.Broberg wrote:

Startade den för några dagar sen. går som tre tunnor skit när den är kall men annars så.

massa olika småjobb kvar innan den är körbar och motivationen ligger på minus sidan.

Blir ju sådär ibland, att man tappar motivation!
Jag har rätt bra med motivation just nu men det kommer snart dala av 🙄

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng