Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbyte & rost..

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbyte & rost..

antonn
Deltagare

Idag var den första dagen på veckor utan regn och efter att ha fegat en stund så lyfte jag ur motorn helt själv, det gick skitbra faktiskt!
Vill bara påpeka att jag inte alls är någon bilmek så jag är faktiskt ganska stolt över att jag gör allting själv!

Jag var och köpte en 9000 fuelrail med BTR & en T5.5 ECU idag, 200spänn! Jag har riktigt bra flyt just nu känner jag!
Har också gjort i ordning ett nytt kopplingsschema så jag T5:ar bilen på en gång, hoppas att flytet fortsätter för det kommer att behövas.

I år så blir nog motorspec standard 900S + OG900IC & T7-magnetventil tänkte jag.
Vet ni någon som kan fixa ett ”Steg 1 E85” program åt mig? Betalar såklart för mig.
Eventuellt tänkte jag fråga ”Mackan”, han verkar ha många nöjda kunder men vet inte om han fixat något program till OG900.

/Anton

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng